Sunday 31 August 2014

Peperiksaan Percubaan PT3 2014

Hari ini Isnin 2 September 2014 bermulalah Peperiksaan Percubaan PT3 bagi semua calon PT3 STEMZA dan semua sekolah sekolah yang lain di negeri Terengganu. Manakala bagi negeri negeri pantai barat akan bermula esok. Mengikut jadual asal peperiksaan ini sepatutnya bermula hari Ahad bagi Pantai Timur dan Isnin bagi Pantai Barat akan tetapi oleh kerana hari Ahad adalah cuti hari Kemerdekaan maka tarikh tersebut dibawa ke hari ini.

Selamat menjawab diucapkan kepada semua pelajar dan diharap dalam mempertahankan kegigihan sehingga ke Peperiksaan PT3 yang sebenar.

Ikhlas Ustaz Abdul Manan Ali Al Merbawi aka Doktor Jawi
Www.doktorjawi.com

1 comment:

  1. Cikgu,

    Saya ingin sungguh mendapat pandangan dari seorang seumpama cikgu ini tentang PT3. Saya terkenang masa dulu dulu (lebih 60 tahun lampau!) saya lulus dari sekolah ugama Sultan Zainal Abidin di Ladang. Masa dan peristiwa berubah.

    Untuk menyenagkan saya membuat pertanyaan sila email saya di almanar@pd.jaring.my Itu pun kalau Cikgu tidak keberatan.

    Salaam Alaikum

    ReplyDelete